Page 34 - Periodiko_23-24_for_web
P. 34
ντας δράσεις συνεργασίας. Επιπρόσθετα,
μέσα από την αλληλεπίδρασή τους με άλ-
λους νέους, οι μαθητές/τριές μας ενημε-
ρώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του
Ευρωκοινοβουλίου και να αναπτύξουν δε-
ξιότητες ενεργού πολιτότητας.
Οι μαθητές/τριές μας είχαν την ευκαιρία
να ξεναγηθούν στο ιστορικό κέντρο της
πόλης και να δουν από κοντά ιστορικής
αξίας αξιοθέατα, όπως το αστρονομικό ρο-
λόι, τη γραφική συνοικία της Petit France,
και να απολαύσουν μια μαγευτική βόλτα
με το ποταμόπλοιο. Είχαν, έτσι, την ευκαι-
ρία να διαπιστώσουν ότι το Στρασβούργο
αποτελεί ένα μοναδικό κράμα πολιτισμών,
καθώς αποτελεί σύμβολο της ενότητας της
Ευρώπης, αλλά και να μάθουν για το Ευ-
ρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Δικαστήριο Αν-
θρωπίνων Δικαιωμάτων και το Συμβούλιο
της Ευρώπης.
Η συμμετοχή στη Σύνοδο άφησε στους/
στις μαθητές/τριές μας τις καλύτερες
εντυπώσεις, με την ομάδα του Euroscola
να υποδέχεται τις αποστολές με μεγάλο
ενθουσιασμό. Μετά από τους απαραίτη-
αλφαβητική σειρά οι ακόλουθοι μαθη- τους ελέγχους ασφαλείας, έγινε η είσοδος
τές/τριες: Γεωργίου Χρυσόστομος, Θρα- στο κτήριο και η μετάβαση στην ολομέ-
συβούλου Ελισάβετ, Κυριάκου Σαββίνια, λεια, όπου αφού έγιναν οι απαραίτητες
Μερκούρης Παναγιώτης, Μούτου Ρόμπερτ συστάσεις από την οργανωτική ομάδα,
Βενιαμίν Αντόνιο, Παπανδρέου Ανδρέας, προβλήθηκε οπτικογραφημένο μήνυμα
Σάντης Ανδρέας και Χατζηπαυλής Πανα- από την Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινο-
γιώτης. Η αποστολή έγινε σε συνεργασία βουλίου, κ.Ρομπέρτα Μέτσολα. Στη συνέ-
με την Α΄ Τεχνική Σχολή Λευκωσίας και το χεια, αξιοποιώντας διάφορα εργαλεία, οι
Λανίτειο Λύκειο Λεμεσού και τον γενικό μαθητές/τριές μας είχαν την ευκαιρία να
συντονισμό και την οργάνωση της αποστο- συνεργαστούν με συμμαθητές/τριές τους
λής είχε η Σχολή μας. από άλλες χώρες και να συζητήσουν με
Αναντίλεκτα, η συμμετοχή σε σύνοδο της την κοσμήτορα του Ευρωκοινοβουλίου,
Ευρωβουλής των Νέων (Euroscola) αποτε- κ.Fabienne Keller και τον κ.Stefan Krauss,
λεί μια εμπειρία ζωής, καθώς δίδεται η ευ- επικεφαλής της Μονάδας Ανθρωπίνων Δι-
καιρία στους νέους της Ευρώπης να γίνουν καιωμάτων. Μετά το διάλειμμα, οι μαθη-
Ευρωβουλευτές για μια μέρα, αναπτύσσο- τές/τριες συμμετείχαν σε προσομοίωση
32