Page 113 - Periodiko_23-24_for_web
P. 113

Νέα Ελληνικά


             Λογοτεχνικό πρωινό

             Μαθητές  και  μαθήτριες  των  τμημάτων
             ΘΗΨ3β,  ΘΗΥ3,  ΘΒΣ2  και  ΘΗΥ2  του  σχο-
             λείου  μας  είχαν  την  ευκαιρία  να  γνωρί-
             σουν  και  να  συνομιλήσουν  με  τον  αξιό-
             λογο  συγγραφέα  κ.Δημήτρη  Βλαχοπάνο
             την Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου, και να έρθουν




















             σε επαφή με το πλούσιο συγγραφικό του
             έργο. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να γνω-
             ρίσουν το ιστορικό χωριό Κομμένο Άρτας
             και το ολοκαύτωμα που συντελέστηκε εκεί
             το  1943  από  τους  Γερμανούς  κατακτητές
             μέσα  από  την  αφήγηση  της  ηθοποιού
             κ.Αστέρως Κυπριανού.

                          Υπεύθυνοι καθηγητές/τριες
                  Γιώργος Μιλτιάδους, Μηχανικής Η/Υ
                         Λίτσα Αντωνίου Πιερίδου ΒΔ




             Βιωματικό ποιητικό εργαστήρι               Στυλιανού Σωτηρούλα του ΘΕΓ1 και Αρέ-
             «Μια χαραμάδα στο κλειστό                  στη Άντρια του ΘΕΓ2. Οι μαθήτριες Θεμι-
             παράθυρο να γίνει δύναμη ζωής»             στοκλέους Αγγελική και Παναγή Σωτηρία
                                                        του ΘΕΓ2 συμμετείχαν στο εργαστήρι και
             Στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής διε-   σχεδίασαν  την  αφίσα.  Οι  συμμετέχουσες
             ξήχθη στις 2 Φεβρουαρίου ποιητικό εργα-    είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν και να
             στήρι στο Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού     γράψουν στίχους για την Κύπρο και τα πε-
             σε συνεργασία με το Λύκειο Κύκκου Α΄ και   νήντα χρόνια κατοχής. Στη συνέχεια αυτοί
             την ΤΕΣΕΚ Μακάριος Γ΄. Εμψυχώτρια του      οι  στίχοι  ενώθηκαν  με  στίχους  των  παι-
             εργαστηρίου  ήταν  η  Επιθεωρήτρια  Φιλο-  διών των άλλων σχολείων και δημιουργή-
             λογικών Μαθημάτων και ποιήτρια, κ. Χρυ-    θηκε ένα πρωτότυπο ποίημα. Οι μαθήτρι-
             σούλα  Αλεξάνδρου.  Στόχος  η  προώθηση    ες  παράλληλα  ζωγράφιζαν  εμπνευσμένες
             της καλλιτεχνικής έκφρασης. Το εργαστή-    από  τους  στίχους  που  ακούγονταν  στην
             ρι λειτουργεί διαθεματικά με αποτέλεσμα    αίθουσα. Τέλος, οι μαθητές και οι μαθή-
             την  καλλιέργεια  πολλαπλών  δεξιοτήτων,   τριες των τριών σχολείων τραγούδησαν με
             τη  συνειδητοποίηση  της  αξίας  της  ζωής,   τη συνοδεία κιθάρας.
             του  πολιτισμού,  της  τέχνης,  της  γλωσσι-
             κής και λογοτεχνικής έκφρασης.                             Υπεύθυνες καθηγήτριες
             Στο  εργαστήρι  συμμετείχαν  οι  μαθήτριες      Μαρία Αθανασίου, Γεωργία Πάρπα,
             Αντωνίου  Ανδρονίκη,  Ζησίμου  Νάγια,               Δέσπω Πολυδώρου, Φιλόλογοι

                                                                                                            111
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118