Page 40 - Periodiko_23-24_for_web
P. 40

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ Digitrain


           Εκπαιδευτικές πρακτικές στην ΤΕΣΕΚ Μακάριος Γ΄


                          Η προώθηση της καινοτομίας και της αρι-   Το έργο Digitrain έγινε γνωστό στην ΤΕΣΕΚ
                          στείας στις εκπαιδευτικές πρακτικές είναι  Μακάριος Γ΄ ύστερα από τη συμμετοχή του
                          χωρίς  αμφιβολία  απαραίτητη  σε  μια  κοι-  Γιώργου Μιλτιάδους, καθηγητή Μηχανικής
                          νωνία  ραγδαίων  εξελίξεων  και  μεταβο-  Η/Υ,  στο  Πρόγραμμα  Erasmus+  ΚΑ1  με
                          λών. Στο πλαίσιο, αυτό λειτούργησε και το  κωδικό 2021-1-ES01-KA220-VET-000034654,
                          Πρόγραμμα Digitrain, το οποίο υποστηρί-   του  οποίου  εταίρος  στην  Κύπρο  είναι  η
                          ζεται από το πρόγραμμα Erasmus+ και είχε  εταιρεία GrantXpert Consulting Ltd. Ο κ.
                          ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας καινο-    Μιλτιάδους,  ύστερα  από  την  εκπαίδευσή
                          τόμου  ψηφιακής  πλατφόρμας  καθοδήγη-    του στο Πρόγραμμα μέσω του Erasmus+,
                          σης και κατάρτισης που παρέχει σε μαθη-   αξιοποίησε  τις  δυνατότητες  του  Digitrain
                          τές/τριες  Τεχνικών  και  Επαγγελματικών  στη μαθησιακή διαδικασία με τη συμμετο-
                          Σχολών  την  ευκαιρία  να  συμμετάσχουν  χή  έξι  μαθητών/τριών  της  Γ΄  τάξης  των
                          στον  πραγματικό  επιχειρηματικό  κόσμο.  τμημάτων  της  Μηχανικής  Η/Υ,  οι  οποίοι
                                                                    εκπόνησαν project με την καθοδήγηση μέ-
                                                                    ντορα Ηλεκτρολόγου Mηχανικού που δρα-
                                                                    στηριοποιείται στην Ελλάδα. Οι μαθητές/
                                                                    τριες που συμμετείχαν ήταν οι Γιωργαλλάς
                                                                    Μάριος, Πεντόντζιης Ιωάννης και Χατζηα-
                                                                    ντώνης Σάββας του ΘΗΥ3 και Ξενοφώντος
                                                                    Νεκτάριος, Ταρζάν Θεοδώρα και Φιλήμω-
                                                                    νος Παναγιώτα του ΘΗΨ3α.
                                                                    Αξιοσημείωτο ήταν το ότι η εργασία ήταν
                                                                    σχετική  με  το  γνωστικό  αντικείμενο  του
                                                                    μαθήματος «Δίκτυα Υπολογιστών» και είχε
                                                                    τίτλο  «Μελέτη  δομημένης  καλωδίωσης
                                                                    υφιστάμενου  κτηρίου».  Συγκεκριμένα,
                                                                    αφορούσε την ολοκληρωμένη σύνταξη με-
                                                                    λέτης δομημένης καλωδίωσης κτηρίου με
                                                                    γραφεία, η οποία περιελάμβανε τις τεχνι-
                                                                    κές προδιαγραφές και απαιτήσεις με βάση
                                                                    τα  διεθνή  πρότυπα,  την  κοστολόγηση
                                                                    τόσο των υλικών όσο και των εργασιών,












                          Αυτό γίνεται με τη δυνατότητα που δίνεται
                          στους/στις  μαθητές/τριες  με  τη  βοήθεια
                          του καθηγητή τους και μέσω της πλατφόρ-
                          μας να έρθουν σε επαφή με μέντορες, οι
                          οποίοι  είναι  έμπειροι  επαγγελματίες  από
                          όλη την Ευρώπη και μπορούν να τους μά-
                          θουν τις δεξιότητες που χρειάζονται, ώστε  καθώς  επίσης και  την  πιστοποίηση ποιό-
                          να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τη  τητας  της  καλωδίωσης.  Οι  μαθητές/τρι-
                          συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας  ες, με τον καθηγητή τους κ. Μιλτιάδους,
                          και να τους καθοδηγήσουν στην εκπόνηση  έκαναν αυτοψία στο κτήριο της εταιρείας
                          projects.                                 Grantxpert, κατέγραψαν τις ανάγκες της

         38
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45