Page 41 - Periodiko_23-24_for_web
P. 41

εταιρείας σε δομημένη καλωδίωση και στη  θητές/τριες και τους/τις καθηγητές/τριές
             συνέχεια εργάστηκαν με την καθοδήγηση  τους  σε  ειδική  εκδήλωση  που  έγινε  στο
             του  μέντορά  τους  για  την  εκπόνηση  της  σχολείο για τον σκοπό αυτό.
             μελέτης.  Η  επικοινωνία  με  τον  μέντορα  Μέσα  από  το  Πρόγραμμα  αναδείχθηκε  η
             ήταν τακτική και γινόταν μέσω ηλεκτρονι-   ανάγκη ενσωμάτωσης στη διδακτική πρα-
             κού ταχυδρομείου ή τηλεδιάσκεψης.          κτική δράσεων, από τις οποίες θα επιτυγ-
             Στο σχολείο μας οι εκπαιδευτικοί Γιώργος  χάνεται η διασύνδεση της εκπαίδευσης με
             Μιλτιάδους  και  Αγγελική  Τσιρογιάννη,  την αγορά εργασίας, ένα ζήτημα το οποίο
             επίσης  της  Μηχανικής  Η/Υ,  πρόσθεσαν  θα  πρέπει  να  απασχολήσει  τους  φορείς
             έναν  επιπλέον  στόχο,  την  ενδυνάμωση  σχεδιασμού εκπαιδευτικής πολιτικής. Πα-
             των μαθητών/τριών σε δεξιότητες παρου-     ρουσιάστηκαν,  παράλληλα,  οι  δυνατότη-
             σίασης και επικοινωνίας, κάτι το οποίο θα  τες για τους/τις μαθητές/τριες και τους/
             τους  είναι  πολύ  χρήσιμο  ως  μελλοντικοί  τις  εκπαιδευτικούς  που  παρέχει  το  πρό-
             επαγγελματίες. Για τον σκοπό αυτό, μετά  γραμμα  Erasmus+  μέσω  του  ανθρωποκε-
             την ολοκλήρωση του project, οι μαθητές/    ντρικού του χαρακτήρα.
             τριες  εκπαιδεύτηκαν  σε  καλές  πρακτικές                                 Γιώργος Μιλτιάδους
             παρουσίασης στο κοινό και παρουσίασαν                       Αγγελική Τσιρογιάννη
             τα αποτελέσματά τους στους/στις συμμα-                  καθηγητές Μηχανικής Η/Υ




             Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+

             Ελλάδα (Πόρτο Ράφτη) και Ιταλία (Τροπέα)




























             Στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Προγραμ-        δοχεία.  Οι  μαθητές  Νικολάου  Αντώνης
             μάτων  ERASMUS+,  πραγματοποιήθηκαν  του  ΘΜΟ2  και  Μάνσφιλντ  Ανδρέας  του
             μεταξύ άλλων, κατά τη φετινή σχολική  ΜΟ2,  της  Ειδικότητας  Μηχανικής  Αυτο-
             χρονιά,  δύο  εκπαιδευτικά  ταξίδια  στην  κινήτων, έκαναν την πρακτική τους σε
             Ελλάδα και Ιταλία.                         συνεργείο  επιδιόρθωσης  οχημάτων.
             Μαθητές  και  μαθήτριες  διαφόρων  Ειδι-   Ο  μαθητής  Κωνσταντίνου  Χρίστος  του
             κοτήτων  μετέβησαν  στο  Πόρτο  Ράφτη  ΜΕ2,  εργάστηκε  σε  εταιρεία  υδραυλι-
             στην  Ελλάδα,  το  διάστημα  25  Μαΐου  κών και συγκολλήσεων. Στο Πρόγραμμα
             –  7  Ιουνίου.  Οι  μαθητές/τριες  Γούναρη  συμμετείχαν και οι μαθητές της Ειδικής
             Χαρά,  Ιωάννου  Ελίζα,  Κωνσταντινίδης  Μονάδας Αντόνοβ Ιησούς της ΕΜ2, Μιχα-
             Ευαγόρας, Παναγή Κυριάκος, Πηλείδου  ήλ Στυλιανός και Γεωργίου Μιχάλης της
             Μαρία  και  Πρωτοπαπάς  Χρίστος,  του  ΕΜ3, με συνοδό τον κ.Δημήτρη Δημητρίου.
             τμήματος ΞΕ1, τοποθετήθηκαν για πρα-       Οι  συνοδοί  καθηγητές/τριες,  κ.Μόνικα
             κτική εξάσκηση σε εστιατόρια και ξενο-     Παρτασίδου ΒΔ, κ.Βασιλική Βαφειάδου,

                                                                                                             39
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46