Page 82 - ΤΕΣΕΚ ΜΑΚΑΡΙΟΣ Γ΄ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ 22-23
P. 82

Κλάδος Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικών Εφαρμογών


            Ειδικότητα Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Δικτύων & Επικοινωνιών

            Εκπαιδευτική Ρομποτική – Μάθηση, δημιουργία, ψυχαγωγία

                          Η  εκπαιδευτική  ρομποτική  βελτιώνει  τις
                          γνωστικές και μαθησιακές δεξιότητες των
                          μαθητών διδάσκοντάς τους να κατασκευά-
                          ζουν και να χειρίζονται αντικείμενα. Είναι
                          μια ισχυρή και ευέλικτη διδασκαλία μάθη-
                          σης, που ενθαρρύνει τους μαθητές να κα-
                          τασκευάσουν και να ελέγξουν τα ρομπότ
                          τους  χρησιμοποιώντας  κάποια  γλώσσα
                          προγραμματισμού.  Το  μάθημα  μέσα  από
                          την  εκπαιδευτική  ρομποτική  γίνεται  πιο
                          ευχάριστο και πιο αποδοτικό, αφού οι μα-
                          θητές  μαθαίνουν  μέσα  από  το  δικό  τους
                          δημιούργημα και δε μένουν στον παραδο-
                          σιακό  δασκαλοκεντρικό  τρόπο  μάθησης.
                          Μαθαίνουν  να  συνεργάζονται
                          μέσα από την ομαδική εργασία
                          και  συνδυάζουν  τα  μαθήματα
                          της  Επιστήμης,  της  Τεχνολο-
                          γίας,  της  Μηχανικής    και  των
                          Μαθηματικών,  για  να  έχουν                              στυλλή  Στυλιανός  και
                          το  επιθυμητό  και  δημιουργικό                           Χαριλάου  Ανδρέας,  της
                          τους αποτέλεσμα.                                          ειδικότητας    Ηλεκτρο-
                          Οι μαθητές του τμήματος ΗΥ3,                              νικοί  Υπολογιστές,  Δί-
                          Μιχαήλ  Παντελίτσα,  Χατζη-                               κτυα  και  Επικοινωνίες,
                                                                                    είχαν  την  ευκαιρία  μέσα
                                                                    από  το  επιλεγόμενο  μάθημα  Εφαρμογές
                                                                    Ρομποτικής Β΄ και Γ΄ έτους, να συνδυά-
                                                                    σουν τη μάθηση με την κατασκευή και τη
                                                                    δημιουργία. Οι μαθητές μέσα από το συ-
                                                                    γκεκριμένο  μάθημα,  χρησιμοποιώντας  τα
                                                                    κομμάτια από τις κατασκευές LEGO, συν-
                                                                    θέτουν  ένα  μοναδικό  μοντέλο  γι’  αυτούς
                                                                                    και  προγραμματίζοντάς
                                                                                    το κατάλληλα, παίρνουν
                                                                                    την ευχαρίστηση της δη-
                                                                                    μιουργίας  και  της  επί-
                                                                                    λυσης  προβλημάτων.  Σ’
                                                                                    όλη τη διάρκεια της σχο-
                                                                                    λικής χρονιάς, τα παιδιά
                                                                                    δούλευαν  με  ενθουσια-
                                                                                    σμό  και  απολάμβαναν
                                                                                    την  κάθε  στιγμή  αφού
                                                                                    μάθαιναν  και  ταυτόχρο-
                                                                    να ψυχαγωγούνταν, περιμένοντας με ανυ-
                                                                    πομονησία να δουν το τελικό αποτέλεσμα
                                                                    της δημιουργίας τους.
                                                                                     Υπεύθυνος καθηγητής:
                                                                                           Ανδρέας Ανδρέου


         82
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87