Page 83 - ΤΕΣΕΚ ΜΑΚΑΡΙΟΣ Γ΄ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ 22-23
P. 83

Μικροελεγκτές και Εφαρμογές Ρομποτικής (Arduino)

             Οι  μαθητές/τριες  του  τμήματος  ΘΗΥ3,  ενός έξυπνου σπιτιού (Smart Home) με διά-
             Vickramasingam  Russell,  Αρτεμίου  Χρύσαν-  φορες λειτουργίες. Όπως για παράδειγμα, η
             θος,  Βουνικάκης  Νίκος,  Ιωάννου  Γιώργος,  μέτρηση της θερμότητας σε ένα δωμάτιο και
             Κυριάκου  Στυλιανός,  Λαμπιδονίτης  Κυριά-  η ψηφιακή απεικόνισή του σε μια οθόνη LCD,
             κος,  Λούτσιου  Γεωργιάνα,  Μαρκουλίδης  ο έλεγχος της φωτεινότητας ενός δωματίου
             Γιώργος, Σιακαλλή Κωνσταντίνος και Ττανή  μέσω ενός ροοστάτη, η ψηφιακή κλειδαριά
             Ανδρέας,  στο  πλαίσιο  του  μαθήματος  Μι-
             κροελεγκτές  και  Εφαρμογές  Ρομποτικής  Γ΄
             Έτους και μέσω ομαδικής συνεργασίας, κα-
             τασκεύασαν ένα έξυπνο σπίτι (Smart Home)
             –  κατασκευή  που  υπηρετεί  τη  φιλοσοφία
             βελτίωσης της ποιότητας ζωής.
             Μέσω  του  εξειδικευμένου  σχολικού  ερ-
             γαστήριου,  οι  μαθητές/τριες,  είχαν  την
             ευκαιρία  να  χρησιμοποιήσουν  την  προ-
             γραμματιζόμενη  πλακέτα  Arduino  UNO
             και  διάφορους  αισθητήρες  που  υπάρ-
             χουν  στο  εργαστήριο,  για  την  κατασκευή





































                                                        ασφαλείας και το αυτόματο άνοιγμα λαμπών
                                                        Leds,  όταν  υπάρχει  χαμηλός  φωτισμός  στο
                                                        υπάρχον περιβάλλον.
                                                        Μέσω  της  συνεργατικής  μάθησης,  οι  μαθη-
                                                        τές/τριες,  είχαν  την  ευκαιρία  να  ανταλλά-
                                                        ξουν απόψεις και ιδέες για το πώς θα μπο-
                                                        ρούσαν να δημιουργήσουν τη συγκεκριμένη
                                                        κατασκευή,  ενώ  από  τη  συνεργασία  αυτή
                                                        καλλιέργησαν  ακόμα  περισσότερο  δεξιότη-
                                                        τες  κατανόησης,  επιλογής  και  ανταλλαγής
                                                        πληροφοριών αλλά και αυτοδύναμου σχεδι-
                                                        ασμού και σύνθεσης.
                                                                           Υπεύθυνος καθηγητής
                                                                          Νικόλας Χατζηνικολάου
                                                                                                             83
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88